fredag 26 juni 2009

Vad min pojkvan gör när jag inte ser...


(Söt när han sover)

Förra helgen besökte Andy kidderminster, en stad utanfor Birmingham, där han kommer i från. Tyvärr var han där på sin kompis mammas begravning, men dom gick alla ut och tog ett par öl efteråt. När jag säger ett par, menar jag ett 15 tal. Minst.

Alla ni som varit i krokarna kring Birmingham vet att det finns en massa kanaler som flyter runt hela Midlands. Man kan hyra en båt och åka omkring en vecka som alla tycker låter kul, men när dom verkligen gör det tycker dom det är dö trist!

I alla fall, sent på kvallen skulle Andy och hans kompisar Jason och Raz gå hem och genade över en kanal (Ni förstår nog vad som hände här näst). Jason hoppade och kom över. Raz lika så. Det gjorde även Andy...det är bara det att han ramlade bakåt ner i kanalen igen. 1.5 meter vatten, iskallt, strömt..ni fattar. Tack och lov slog han sig bara litegrann, men han kunde fan ha dött! Hans glasögon åkte i väg med strömmen, så han var tvungen att köpa ett par nya för £200.

Sa jag att han fyller 37 år nästa månad?