fredag 19 juni 2009

Ingen shopping lycka!

Det är ingen bra dag i dag. För det första har jag försenad träningsverk från body pumpen som började i axlarna för att sedan sprida sig till benen, sedan magen och nu armarna. Jag är alltså handikappad!

Efter jobbet tog jag en promenad till Holloway för att träffa Stina. Jag har aldrig gått den vägen förut och hade totalt glömt bort hur många fina hus det finns i Islington och mysiga Italienska restauranger och affärer. Jag älskar speciellt alla town houses! Vill flytta! Tror ni jag har råd med ett?

Jag såg även Su Pollard (Engelsk skådespelare och komiker) på vägen!

Här vill jag bo!

Eller här!


Stina, hennes kompis Henrik och jag gick till DWS som är en designer warehouse rea. Den är bara där 4 gånger per år och dom hade väldigt mycket..väldigt mycket skräp! Så det blev ingen shopping lycka där, trots att dom hade Dolce & Gabbana skor för ynka£49 (nersatt från £600).

Jag funderar på att gå tillbaka i morgon och köpa en Hamish Morrow cashmere och silk top och en Philip Tracey hatt. Vad jag ska med en hatt till vet jag inte, men den kan säkert komma in handy någon gång..kanske.

Det blev ingen present från ASOS i dag! När jag inte fått mina kläder vid 1-tiden mejlade jag dom och frågade var mina klänningar var. Fick till svar att "oj det var något tekniskt fel, men dom blir levererade i morgon". Ja ha, och det hade dom berättat för mig om jag inte kontaktat dom? Hmmm... Jag skrev tillbaka att det inte alls gick bra att leverera dom i morgon eftersom 1) Jag inte är där 2) Kontoret är stängt så ingen annan är där heller. På det mejlet fick jag inget svar och nu är jag duktigt förbannad eftersom ASOS lovar att svara på mejl inom en timma.


Nu ligger jag i sängen med TVn på och en talrik med sushi bredvid mig och tänker inte röra mig för än i morgon!

Beställde kanske lite för mycket sushi...