lördag 27 juni 2009

La Fitness


Nu har jag varit och gymmat på det nyligen renoverade La Fitness i Muswell Hill. Jag måste säga att det har blivit jätte fint! Dom har bytt ut alla maskiner, till nya top-of-the-range. Till och med duscharna och skåpen är nya! Jag har dessutom hört att det blivit uppgraderat så medlemsavgiften kommer gå upp. (Jag vet inte om det existerar i Sverige, men gym kedjorna har har en del gym där det kostar mer att gå med, beroende på var dom ligger och hur fina dom är) Eftersom jag har skrivit kontrakt på två år så kommer min avgift att ligga på samma nivå! Hurra!

Jag var riktigt duktig i dag. Jag sprang/powerwalked till gymmet. (Eller egentligen till posten eftersom jag skulle hämta ut ett paket innan de stängde) Sen gjorde jag ett cardio pass på cross trainern (Jag äääääälskar cross trainers! Speciellt den nya dom fått in som man både kan ställa in uppförsbacke och motstånd på!) Sedan gick jag och simmade. Så jäkla skönt i den har varmen! önskar bara att det var en utomhus pool!

Vad ska man göra i eftermiddag/kväll tro?