fredag 12 juni 2009

Trevlig Torsdag Kväll


Hade en jätte trevlig kväll med KarinStinaMatilda och Sofia i går. Vi skulle egentligen gått till Queen Mary's, som ar en båt/bar/Nattklubb mellan Embankment och Temple, men det var stängt, konstigt nog. Är det någon som vet om dem har stängt igen det? Det står ingenting på deras websida och deras telefon är ur funktion.

Vi hittade i alla fall en annan båt som heter Hispaniola som serverade tapas och cocktails. Båten hade verkligen stannat i tiden. Det såg lite ut som Butlins (Engelsk "tacky" holiday camp) ca år 1997, men röda mattor och 80/90 tals ballader. Trevligt var det i alla fall. Det är en av dom bästa sakerna med London att sitta på en båt på Themsen med ett glas vin.

Tyvärr var jag tvungen att gå hem tidigt eftersom jag skulle ladda upp bilder till LCF's Graduate Exhibition, sa jag missade Leicester Square och Haagen Dazs. 

Tack för en trevlig kväll tjejer! Har kommer lite kort...(Stina, jag har ingen aning hur jag missade att ta ett kort på dig! Ha Ha)


Karin och Sofia


Matilda i årets snyggaste topp!



London Eye


Sofias jätte chips!


Me


En inte så där jätte god panini med tomat och mozarella