fredag 26 juni 2009

Bara råka...



Det har varit dö trist på jobbet i dag...Varmt, ingen air con (känns det som), ingen chef, inget jobb att göra..

På vägen till jobbet köpte jag lite yoghurt i en dodgy corner shop. Jag märkte att den gått ut och sa till ägaren. Han blev nog rädd att jag skulle ringa environmental health för han började ursäkta sig: "I am sorry madam. I have no staff you know. They steal, I fire..." Hmmm...eller hur. En liten fågel har berättat att han kör med drog försäljning på botten våningen under affären, så han har nog staff så det räcker. Kanske därför han knappt har några varor i affären...

I alla fall, dagen gick verkligen segt i dag, så jag satt på internet för att fördriva tiden. På något konstigt sätt hamnade jag på the Outnet och helt plötsligt slant mina fingrar och råkade hamna på en Sonia Rykiel tank top, som råkade hamna på mitt kredit kort. Hmmm..internet måste vara trasigt.

Så här fin är den i alla fall. Perfekt att ha på stranden eller gymmet!