onsdag 24 juni 2009

Panik!!


"The FdA/BA Final Year exam boards will take place between Wednesday 23 and Friday 25 June 2009.

Results letters will be available for collection between 2–3pm on Friday 03 July 2009 from Room 211, John Princes Street site.

Results not collected in person will be sent by first class post to permanent addresses from 3pm. A Pass List by student ID number (numerical part only) will also be available on the wall outside the office.

A complete results list (including all individual unit marks) will be posted in the Course Information folder on Blackboard, by student ID number (numerical part only), from 4pm on Friday 03 July 2009.

Students with referrals / deferrals will be required to look for details of their referral / deferral assignments in the Course Information folder on Blackboard."


Nu i dagarna sitter alltså the exam board och bestämmer mitt öde. kommer jag bli godkänd eller inte. Jag är så nervös att jag mår illa. Den 3e Juli får jag resultaten, men vad händer om jag får ett referral - alltså jag måste lämna in mer arbete? Då blir jag inte klar till min graduation och jag har redan beställt student mössan, gown, biljetter osv. Och så kommer ju mamma ner! Jag har även bokat bord på Babylon at Roof Gardens for att fira efteråt.


Innan ni säger någonting i stil med "Oroa dig inte, det går säkert bra" sa ska jag meddela att jag vet att min Reflective discourse uppsats är skit! Det är bara 10% av mitt betyg, men den är dålig. är den bra nog för ett pass? Who knows!