måndag 22 juni 2009

Rekommendera mig ett day spa!


Jag har bara varit på spa en gång och det var när mina snälla kompisar Lena och Emelie köpte ett paket med behandlingar på Boots på kensington High Street (Dom brukade ha ett day spa) till mig i födelsedags present när jag fyllde 22. (Och det var bra länge sedan!) Jag tycker därför att det är dags att gå igen och jag undrar om ni, kära läsare, kan rekommendera ett till mig. Jag vill helst gå på Elemis Spa, men tyvärr är det alldeles för dyrt. Jag letar efter:

  • Något som känns lyxigt.
  • Inte dyrt
  • Jag vill minst ha en timmes facial, men eftersom jag vet att många spas gör massa specialerbjudanden just nu pga credit crunchen kanske jag kan unna mig något annat också.
  • Helst i norra eller centrala London, men jag kan tanka mig att åka till västra eller södra om det ar ett väldigt bra spa.
  • Någon som vill följa med kanske?
Alla tips motages tacksamt!