torsdag 18 juni 2009

Nya klänningar från ASOS

Jag erkänner, medans andra tjejer har sko obsessions så är jag helt besatt av klänningar! Hur många jag än köper har jag aldrig nog! Jag har klänningar från Juicy Couture, Chloe, See by Chloe, GAP, Coast och French Connection, men min favorit är nog en creme färgad vintage Balenciaga som jag bara använt 2-3 gånger.

Vad jag verkligen behöver (läs: Vill ha!) är sommar klänningar och jag är ganska pank nu innan pay day så det var tvunget att bli billigt och då blev det ASOS. Jag är inte ett stort fan av ASOS eftersom jag tycker deras egna märke har värre kvalité och passform än Primark (ett annat av mina hat objekt! H&M faller även oftast också in i den kategorin), däremot älskar jag derasoutlet shop! Vad tycker ni om mina 3 fynd från ASOS outlet? Jag betalade bara strax över £70 för alla tre! (Normal pris £158). Förhoppningsvis när jag kommer till jobbet i morgon så väntar ett litet paket på mig...




Modal dress by Selected Femme

Empire line dress by Lollipops and Ice Cream


Sun dress by Fire Trap