torsdag 19 mars 2009

Våren är har del 2!


Sitter här i min trädgård med min Sony Vaio och försöker plugga. Det ar lite små kallt när solen går i moln, men det är inte så farligt. Jag har på mig en kortärmad peach färgargad klänning från Chloe, Marc Jacobs solglasögon och en denim kjol, men måste nog snart gå in och hämta en troja.

Jag börjar bli lite orolig för att vi inte ska få en ordentlig sommar och i så fall ar det de 3:e året på raken. Vart ända år som det har blivit en supervarm vår (förra året minns jag att folk badade i April!) så har vi fatt en regning och kall sommar. Man ska nog njuta av värmen nu sa mycket som möjligt. En vecka sommar får jag i alla fall i September. Då ska jag och Andy på bröllop i Sardinien!
Nu har jag massor med böcker som måste läsas! (Råkade berätta for min lärare att jag fatt slut på idéer om böcker att läsa och då gav han mig en lista på ca 20 bara om branding. När jag sedan gick till LCFs bibliotek på John Princes Street kom jag på att jag måste läsa om consumer behaviour också, samt research bocker. Jag börjar få slut på tid kanner jag!

Hoppas ni alla har en bra eftermiddag!