söndag 15 mars 2009

Ilaria födelsedag, Bermondsey Kitchen



I går firade vi Ilarias födelsedag. Ilaria är Craigs fästmö och han är en av mina absolut bästa vänner. Jag mådde inte sa där jätte bra i går, men det blev sedan bättre efter ett par glas vin.


På morgonen var jag uppe på Space NK i Muswell Hill och köpte följande presenter. Det är några av mina absolut favorit produkter, speciellt dusch cremen från REN. Den luktar helt fantastiskt!




Kvallen började vid 7 tiden på en pub vid London Bridge som heter Shipwright arms. Inte min favorit pub precis, men den ar OK.

Vi fortsatte sedan till Bermondsey Kitchen som är Ilaria och Craigs lokala restaurang (Dom bor precis över gatan). Den brukar vara helt fantastisk, men tyvärr har alla kockar nyligen slutat och några av dom nya dök inte upp, sa det var bara en stackars kille i köket. På grund av detta var maten inte perfekt. Min mackrill var underkokt och Ilaria's lamm var rått. Dessutom hade dom slut på pistach glass. Grrrr. Vi hade jätte trevligt i alla fall och kom inte hem för än vid 2 tiden.