fredag 13 mars 2009

Utmaning


Hittade denna i Matildas blogg:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?Let myself into my tiny flat. I looked around at a life that amounted to nothing and though'I'm all alone. And will be for the rest of my days.”
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Min sovrums vägg.
3. Vad såg du senast på TV? American Idol.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 11.30 eller något Ha! 11.24. Inte en dålig gissning.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Mina grannars byggarbetare. Grrrr.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Jag var ute i går Jag började med att åka till LCF för ett tutorial med min lärare Sedan gick jag till Tesco och köpte tvätt medel och Tofu.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Datorskärmen.
9. Drömde du något inatt? Feber drömmar så kommer inte i håg.
10. När skrattade du senast? I går kväll när jag och Karin såg på "Paris Hilton's British Best Friend". Andy kom in och frågade vad vi fick ut av detta och jag sa:"Vi lär oss vad riktig vänskap är för något".
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En tavla med havs motiv. Köpt i Ystad. Samt en bild på statyn "Angel of the North" och några speglar.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Efter att ha bott har i 10+ år så tycker jag att de flesta konstiga saker är normala.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Ok
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Det kommer jag faktiskt inte i håg, men tror det var en tonårs film som heter "Angus, Thongs and Perfect Snogging".
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? I pund? Då skulle jag köpa mina föräldrars hus samt en lägenhet i Hampstead, en sommarstuga i Ystad, en lägenhet i Stockholm och en Jimmy Choo handvaska.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Mina kompisar vet så klart detta men for alla som läser denna blogg kan jag berätta att jag bara har ett halvt pekfinger på högerhanden
17. Tycker du om att dansa? Nej. jag kan inte.
18. George Bush? Hell no!
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Till en tjej: Lily(Inte Allen utan efter min farmor), Kissie (Ingenting med en viss bloggare att göra) eller Alice. Kille: Jake, Ben, Oliver eller Zachary.
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Det gör jag redan, men det skulle vara kul att bo i Australien eller New York ett tag.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? "Tvivlar du fortfarande på att jag finns?"
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Inte fyra. Så många som möjligt