onsdag 18 mars 2009

LA Fitness


(Ni får ursakta kortet, det va den enda bilden jag hittade)

Nu har jag dumpat Fitness First förgått och signat upp mig på LA Fitness. Vet ej om jag ångrar mig dock. Har signat upp i två år för det var billigast, men nu har jag last en massa dåliga rapporter om LA Fitness sa nu blir jag lite rädd. Jag har två veckor på mig om jag vill avbeställa och jag skulle helst vilja börja hos Virgin Active för dom ska vara bäst.

Problemet jag hade med Fitness First var att dom ligger sa långt bort att jag aldrig var på gymmet. (Ja, långt och långt..ca 20 minuter med bussen) LA Fitness ligger bara 7 minuters gång väg härifrån och då har jag ingen ursakt.

Jag har varit och tittat på gymmet och det är jätte fint och dom har pool (se ovan) vilket FF inte hade. Mitt närmaste Virgin Active ligger i Crouch End, vilket ar ganska nära, men det är fortfarande en buss resa bort.

Min fråga till er är: Ar det någon som har några personliga erfarenheter av LA Fitness? Speciellt Muswell Hill, men även dom andra. Skriv gärna en kommentar eller mejla mig. Tack!