onsdag 4 mars 2009

Snälla saker om mig själv.




Ok, jag erkänner Mitt självförtroende är inte det bästa och jag mår inte alltid så där tipp topp, men jag fick lite inspiration av Stina att skriva 3 snälla saker om mig själv, so here goes:

Jag ar snäll och bryr mig om andra människor, vare sig det är kompisar eller någon jag aldrig träffat. Kan jag hjälpa till med något gör jag det. Jag ar lite av en psykolog till mina vanner och dom vet att dom alltid kan ringa mig om dom behöver något. När jag var yngre så blev jag lätt utnyttjad av "kompisar" som aldrig gav någonting tillbaka, men det händer inte längre. Skulle någon försöka med det nu så skulle dom inte vara min vän länge till. Man måste kunna ge och ta.

Jag jobbar hårt och ger aldrig upp. Hur mycket blod, svett och tårar det än tar. Jag levde på £129 i veckan när jag kom hit. £100 gick till hyra i den värsta bedsit någonsin, £12 till travelcard och £5 till mat. Resten gick till el. Men lik förbannat överlevde jag. (Inte utan lite hjälp då och då från mamma och pappa dock) Min 2:a år på universitetet var ett skämt och klarade det nätt och jämnt med Merit (VG) i betyg. Detta år kämpar jag destomer. Jag ska ha ett bra betyg! När min pappa fick 3-6 månader kvar att leva vägrade jag acceptera det utan tog reda på kost och nya mediciner. Vi far kämpa varje dag, men det har gått 21 månader nu och han är fortfarande här.

Jag har jäkligt snygga bröst (nej, det blir inget kort. Detta ar inte en porr blogg) Det ni, det är inte alla som har! Dom ar 36E och helt naturliga och far alltid mycket uppmärksamhet av både killar och tjejer, speciellt av Andy, min pojkvan.

Vad tycker ni om för saker med er själva?

Skriv i er egen blogg och länka :-)