onsdag 18 mars 2009

Mitt utvecklingssamtal...


(som det ju heter på Svenska. Tack Anna!) gick jätte bra i går. Mycket bättre än jag väntat mig. Jag blev dock lite fundersam eftersom min chef frågade om jag har märkt en atmosfär under personalmötena Det har jag inte alls gjort och tyckte det var väldigt konstigt. Efter att ha pratat med en kollega och vän har jag lyckats pussla i hop lite vad som häntKontrollera stavning

En av cheferna i mitt team har varit väldigt nere på senaste tiden. Hon är bara chef över en i mitt team eftersom den personen gör lite annorlunda arbete an vi andra. Vi fick ett e-mail for några veckor sedan från hennes chef där det stod att hon nu skulle börja med lite andra sysslor och inte längre vara chef. Eftersom jag är lite naiv så trodde jag att det var för att hon hade mycket annat att göra, men så är det ju inte. Min kollega trodde att det var på grund av att den som hon var chef över har klagat och det är därför hon blivit ner petad, eller hur man nu ska förklara det. Det måste ju vara på grund av något annat också, men jag kan inte förstå vad det kan vara. Hur som helst, eftersom jag bara jobbar halvtid har jag inte märkt något konstigt på jobbet, men det har min kollega gjort. Hon tycker det är lite jobbigt och att vi borde få veta vad som händer. Jag tycker jätte mycket om mitt jobb och dem i mitt team. Mina chefer är också jätte bra, sa det ar lite tråkigt när sådant här händer.