söndag 10 januari 2010

Fotboll i Februari

Som jag skrev här så planerar jag årets första fotbollsresa i Newcastle nästa månad. Tyvärr har planerna ändrats, men för det bättre! Vi tänkte hyra en lyxig apartment mitt i city (inte alls dyrt om man delar på 3 till 4 pers) men John bestämde sig för att sova hos en kompis och Harry sparar för en "no expenses spared" semester så har inte råd och sover istället hos sin mamma i Washington. (i Tyne and Wear, inte USA) Vad han har missat är att taxin hem på natten kommer kosta lika mycket som ett hotellrum ,men, men...

Jag tänkte då bo själv på mitt favorit hotell Grey Street, det har jag gjort många gånger, men så kom jag på att Anna och jag pratat många gånger om att åka upp och tur nog så nappade hon direkt!

Vi tänker göra en riktig tjej helg av det, trots att det är fotbolls helg. Vi jobbar halvdag på Fredagen, dricker vin på tåget, champagne på hotell rummet, går sedan ut och äter någonstans antar jag, och går sedan ut på lördagen med mina kompisar. Det kan inte bli bättre! Här ska vi bo föresten!


Fint va!