onsdag 30 december 2009

Planerar nästa fotbolls helg





























Jag har inte varit på en enda fotbolls match den här säsongen. Tragiskt men sant. Jag brukar gå på ca 15 matcher per säsong och jag saknar det verkligen.

Den 20e Februari ska jag i alla fall åka upp till Newcastle för matchen mot Preston. Jag och mina kompisar (som bor i Lincolnshire, Durham och Manchester) tänkte hyra en lyx lägenhet mitt i Newcastle i två nätter. Jag åker upp på Fredag eftermiddag och tillbaka på Söndag morgon.

Här är en bild från våra pre-match öl på the Goose i Newcastle för ett par säsonger sedan. (Tror att det var matchen mot Bolton om jag inte minns fel) Från vänster: John, Gaz och Marty.







Tyvärr vet jag att Sky tänker visa en Championship match på Måndagen, men dom har inte sagt vilken. Jag hoppas bara att det inte blir den här matchen för i så fall kan jag inte åka för än två veckor senare och se matchen mot Barnsley.

Det ska bli super kul i alla fall och bilder kommer självklart postas på bloggen!