söndag 6 december 2009

På utflykt till Leyton


I dag fyllde Karin 24 år och vi åkte ut och hälsade på henne i Leyton. Hon hade gjort en jätte god smörgåstårta och choklad bollar och så fick vi vin och glögg. Bortskämda, alltså.

Leyton är ett område jag aldrig varit i och jag är erkänner att jag är en riktig postkods snobb och blir lite smått osäker när jag kommer till ett område med många kyckling ställen och hårfrisörer, men deras hus är så trevligt och man får verkligen mycket mer för pengarna där ute.

Här ser ni Karin i hennes jätte fina klänning.

Och Eva som jag äntligen (efter lite hot!) fick ta kort på.
Jag och Matilda.
Linda (som jag träffade för första gången i kväll och hon är verkligen jätte trevlig! ) och Matilda.

På vägen hem kom ett unge i 8 års åldern fram till mig och sa att jag hade en snygga bröst. Både jag och Matilda blev helt speechless.

Och för att helt byta ämne så har jag också en gata i Dalston!