söndag 20 december 2009

Inget mer jobb för i år!

I går man det min sista arbetsdag för året och det gick mycket lugnare till än jag väntat mig. Det tog mig 25 minuter flat att ta mig till jobbet för det fanns knappt några bilar på vägarna. Sedan så var telefonen nästan tyst under hela dagen.

På kvällen gick vi till kings cross social club (som trots det smått tacky namnet är en väldigt trevlig pub) för en tjej i Events skulle sluta. Jag har jobbat mycket med henne i år och hon är bra på det hon gör så det är tråkigt att hon slutar.

klockan sju drog jag mig hemåt och träffade Mia på lokal pubben the Woodman. Vi gick sedan hem till mig och drack vin och åt pizza. Det var verkligen en jätte trevlig kväll och det är trevligt att prata med någon från Stockholm, för när jag tänker efter så har jag inte träffat många Stockholmare i London.