torsdag 31 december 2009

Mitt år Sammanfattat

2009 har varit ett jätte jobbigt år för mig. Jag har haft bra stunder med, men jag kommer inte sakna det här året.

En kort sammanfattning vad som hände.

Min älskade Pappa gick bort i cancer på natten den 11e Juli och lämnade ett tomt hål i våra liv.
Jag fyllde 30 och blev helt plötsligt gammal.
Jag fick min efterlängtade examen från London College of Fashion
Jag träffade massa nya människor och även en del gamla vänner som jag inte sätt på flera år.
Jag åkte på min första solsemester sedan Spanien 91 till Sardinien.
Jag började så smått att lära mig tycka om mig själv.
Jag började blogga!
Jag köpte min första Mulberry
Jag och Andy firade sex år

Det hände så mycket annat också, men det är mindre betydelsefullt.

Jag hoppas nu på ett bättre 2010.