söndag 13 december 2009

karins och min årliga julafton

Varje år, under X Factor finalen, firar Karin och jag våran egen julafton med jul mat och presenter. Det här året var vi ute i Bedford där Karin är hus och hundvakt åt sin syster.

Jag hittade ett bra deal på en Spa helg, som innehöll lunch, middag och två treatments så det köpte jag till Karin i present. Hon blev jätteglad! Vi ska till Uks enda eco spa the Titanic som ligger i Huddersfield Jag har läst både bra och dåliga reviews, så vi får se hur det är.

Karins och mitt julbord som bestod av Jansons (inte på bilden), två sorters sill, lax, rödbetssallad, ost, vegetariska cocktail korvar (i stället för prins korv) vegetariska köttbullar, ost och bröd, julmust och så Vin.

Marley the (slightly galna) dog
starkvinsglögg. Hic.
Min present från Karin: Dior läpppglans och badbomber,
Karin och Marley.