söndag 17 januari 2010

Helgen som gått

Det har varit en väldigt lugn helg för min del.

På Fredag kväll träffade jag Linda och Anna på the Monument i city. Min Andy och Annas Andy dök också upp. Det var en jätte trevlig kväll, men tyvärr blev det alldeles för mycket vin och eftersom jag levt på grönsaker och fisk i en vecka så blev det fjortisfylla, det vill säga jag ramlade utanför pub nummer två (som min Andy skulle tvinga in mig på) och blev nästan inte insläppt. Samt att jag spydde i väskan på vägen hem. (Skulle kanske inte berättat det!) Inte bra.

Linda och Jag..
: kortet på Anna är bortaget för att hon är en spoilsport! :P :

Jag mådde inte bra på Lördgen, men drog mig i väg till Soho för att träffa Stina på Sacred, ett väldigt fint litet kafé som jag aldrig varit på. Hur har jag kunnat missa det!

God lunch på Sacred

På kvällen kom Karin över och vi kollade på Bruno (Det var som alla säger, inte alls rolig. Jag tyckte han överdrev skämten så mycket att det liksom inte funkade) och åt sushi.

Söndagen har bara varit bortkastad! Jag har rört mig mellan soffan, sängen, köket och badkaret. jag har ingen mat hemma och eftersom min kyl är trasig så kan jag inte köpa någon heller. Trist dag helt enkelt. Det jag blir mest förbannad på är att det varit så soligt i dag och jag har inte ens satt näsan utanför dörren. Skärpning Ces!