tisdag 12 januari 2010

Detox Dag två

I dag har det gått lite bättre. Jag saknade inte kaffet så mycket för jag drack detox te konstant, men jag var ganska hungrig på morgonen.

Jag fick ett riktigt test när Karin messade och sa att hon var sjuk och ställde in våran gym date. Samtidigt fick jag ett mejl av Lisa som undrade om jag ville ta ett glas vin med henne och Jenny efter jobbet. Vi gick till gastropubben The Fellow som har väldigt gott vin, men jag drack sodavatten! (Fanns ingen färsk fruktjuice!) Jag lovar att det har aldrig hänt förut. Jag kan gå på restauranger och dricka alkoholfritt, men går jag på pubben och andra dricker så dricker jag med. Jag ser ingen poäng med den annars.
Bevis:

Det är inte bara problem med detox. Min goda middag bestod av en bakad sötpotatis med aubergineröra, sojabönor, räkor, tomat, lök och dill.

Supergott!