tisdag 26 januari 2010

Organising my life


Jag har hela mitt liv i mitt huvud eller, när jag orkar skriva upp det, i min Blackberry. Tyvärr händer det inte ofta så jag dubbel bokar ofta mig själv!

Efter en kollega idag råkade radera hela sitt liv från sin telefon har jag kommit på att jag behöver en kalender Men vilken? Den måste vara fin så jag kommer i håg att öppna den ( Jag har haft ett x antal kalendrar som är tomma efter Februari), inte för liten (Jag har stor handstil) och inte för stor. (Måste få plats i min redan överfulla Mulberry) Den måste ha en adressbok (i fall jag tappar bort min Blackberry) och en notebook (Jag skriver gärna dikter och annat crap när jag har tråkigt eller är lite små deppad) Den får inte vara för dyr (Jag är på shopping diet) eller för billig (Jag är en snobb när det kommer till accessoarer!)

Det självklara valet är en från Smythson, men dom är lite för dyra. Den här gillar jag dock, men den är lite för plain


Den här är också från Smythson, men är tyvärr lite dyr...



Sedan har vi den här Social Diary and London Directory från Aspinal of London




Den är jätte fin, men jag vill ha en Smythson! Vad tycker ni? Finns det något lika bra eller bättre än Smythson och Aspinal som jag glömt bort?