lördag 9 januari 2010

Mat

Jag har precis varit på Sainsburys (där det var packat med folk!! Tydligen väntar vi ett nytt snöoväder inom kort och folk är rädda att bli insnöade blev jag informerad av kassören) och jag har inte en tom kyl längre! Hurra!


Gud va skönt att äntligen ha mat i kylen. Jag är så trött på julmat och smörgåsar så det är bara inte klokt! Här ska det bli andra bullar. Eftersom jag ska på spa snart så tänkte jag ta en pre spa detox från måndag (med ett uppehåll på Fredag eftersom då ska jag träffa Anna) så jag har köpt en massa grönsaker, fisk, smoothies, teer, Aloe Vera Juice och annat gott.

I dag är det Lördag och jag tänker inte detoxa i dag. Nu sitter jag och dricker Cola Light och ska snart göra middag. Jag tänkte göra en nyttigare Pizza, baka egen deg och ha på tonfisk, soltorkade tomater, rödlök, svamp, oliver, rosmarin, vitlök och lightost. Vad sägs om det!