söndag 16 maj 2010

Skor för York Races

Jag har bestämt mig för att inte köpa klänning. Dels för att jag inte har råd och dels för att jag inte hittat någon jag verkligen vill ha.

Jag kan hitta billigare skor på rea och det finns massor jag vill ha. Jag vill ha en klack, men helst en kilklack så jag kan gå i dom en hel dag. Jag kommer bara vara i York i en dag, så jag kan inte ha med mig ombyte på hotellet.

Jag har tre klänningar i garderoben. 1 mörk blå från Coast som har en väldigt ljup V-ringning, men den är ganska lång, så är inte för revealing.. Den 2a är min favorit klänning, en vit, v ringad, knälängd, från GAP. Den har tyvärr blivit använd to death, så axelbanden har gått söder. Den 3e är en mörklila klänning som ser nästan exakt likadan ut som den vita. Det är bara det är den är lite för tight över bysten. I morgon tänker jag åka till John Lewis på Oxford Street och köpa lite saker så jag kan designa om/laga två av klänningarna. Sedan bestämmer jag mig vilken jag ska ha på mig.

När det gäller skor har jag hittat följande:

Leather sandals från United Nude



Striped Wedges från ASOS
Kitten Heals från Kilah Michelle


Mina favoriter är nog dom från ASOS, men jag ska kolla vidare.