onsdag 19 maj 2010

Ny klänning och York Races är back on!


Min nya klänning är super snygg. Jag älskar Isabella Oliver! Ni vet när man ser Mamma kläder på HM och dom har extra rum för magen och det verkligen syns! Men Isabella Olivers klänningar för gravida verkar bara vara Empire lines, (dom jag köpt i alla fall) alltså sömmen går direkt under bysten, men det är ju precis lika dant på vanliga klänningar! Ja, ni ser ju själva på bilden att det inte är något mamma aktigt med den.

Klänningen jag köpte är två storlekar mindre än jag är och den sitter perfekt! Det enda jag tänker göra är att göra om den från halter neck till axelband, annars blir det lite för mycket cleavage.

York races är alltså back on. Ken kommer inte, men John och fyra kompisar kommer och två av dom känner jag så det blir nog jätte kul. Inga andra tjejer dock, men det spelar ingen roll.