tisdag 4 maj 2010

Fira födelsedag eller inte?

Tisdag morgon. Känns som Måndag. Kan trösta mig med att det är snart helg igen.

Jag har blivit bjuden till en till modevisining på Torsdag som jag hoppas och tror är bättre än den jag var på förra veckan.

Sedan måste jag börja planera min födelsedag. Andy vill veta vad jag vill ha i present och jag vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Ett Tiffany armband som passar till halsbandet jag fick förra året? En ny handväska? Eller kanske, men det är inte lika kul, massa Elemis produkter då jag haller på att få slut på i princip allting.

Vet inte heller om jag vill fira min födelsedag. Jag kan tanka mig att ha en barbeque, men jag vet inte om jag orkar fixa någonting, eller om någon kommer. Dessutom är min lägenhet ganska liten och regnar det blir det kris. Dessutom har våran trädgårdsmästare inte klippt gräset sedan 1972 (ser det ut som) så jag vet inte om jag vågar visa upp min trädgård. Kanske lika bra att fira den i sängen med lite sushi och senaste vogue!