söndag 27 september 2009

Stinas 25årsdag


På Lördag kvällen var vi på Westbourne Studios, en members klubb och bar i North kensington, och firade Stinas födelsedag. Det var jätte trevligt, men eftersom jag bor i norra London och i princip alla tunnelbane linjer var avstängda på grund av arbete på spåren så var jag tvungen att ta det sista tåget. Enligt TFL gick det precis efter 11, men det visade sig inte stämma utan det gick klockan 12, vilket var bättre, men inte en helt civiliserad tid. Dessutom tog det mig och Matilda nästan 1 timma att ta oss dit från kings cross, när i vanliga fall det inte tar mer än 20 minuter.

När jag väl somnade var klockan nästan 3 och jag hade varit uppe i 21 timmar. Behöver jag säga att Söndagen inte varit en särskilt produktiv dag?

Jag på tunnelbanan vid Edgeware Road. Inte glad över att få vänta i 100 år.
Emma Jane och Sofia, som hade kvällens snyggaste klänning
Stina textar..

Stinas syster Monika och Matilda.
Sofia och Stinas andra syster Lisa.