söndag 20 september 2009

Helgen


Andys stora syster Sandra har varit här i helgen. Hon älskar mat och speciellt fisk, så jag gjorde en fisk gryta med torsk, lax, räkor och musslor, samt en äppelpaj med äpplen från min trädgård och en bailey's och strawberry cheesecake. Vi kan saga så här att jag är nu väldigt populär :)

I går var vi och åt lunch och shoppade i Muswell Hill. Först var vi på Ask..

Sandra..

Me..

Sedan gick vi och kollade i en del affärer. Vad tycks om den här tårt-displayen på Maison Blanc bakery:


Sedan var vi inne på Whistles och jag hittade denna jersey klänning. Den ser väldigt basic ut på bild, men den är mycket snyggare på!

Dessutom hittade jag denna ring i ett vintage jewellery shop som jag alltid går förbi. Den var skitig och har en del repor, men jag tycker den är jätte vacker i alla fall!


I eftermiddag åkte Sandra hem, men innan dess gjorde jag fiskpaj av matresterna från i Fredags. Yum!