lördag 26 september 2009

Fredags shopping på Selfridges

Jag träffade Karin och Matilda efter jobbet och gick till Selfridges. Jag behövde (Läs ville ha) lite smink, som tex ett rött läppstift (Inte rödrosa eller rödorange utan RÖTT!), den ultimata mascaran och en eyeliner. Mascaran hittade jag i form av den nya Yves Saint Laurent som är så ny att den kom ut i Torsdags. Den är också den bästa mascaran jag någonsin provat. Man får ögonfransar som ser ut som false lashes, men utan klumpar. Jag är helt såld!

Att hitta ett rött läppstift var lättare sagt än gjort. Antingen var det för rosa eller för orange. När jag äntligen hittade ett av Chanel på Boots så var det slut sålt. Grrrrr.

Trött på shopping gick jag, Matilda och Karin till närmaste bar, sedan till en närliggande pub och sist hamnade vi på Nandos. Jag somnade klockan två. Inte smart eftersom vi alla skulle upp klockan sex i morse. Det var dock värt det för det var verkligen än jätte kul kväll!


karin.

Matilda.
Mememe