söndag 23 augusti 2009

Nya X-Factor

Så vad tycker ni om nya X-Factor formatet?(För er som bor i Sverige: X-Factor är som Idol, fast med fyra kategorier och fyra domare, alla som får ta hand om en egen kategori. I år är formatet ändrat så aven dom första auditions är för en publik)

Jag gillar det inte. Jag gillar inte att dom nu inte sjunger accapella och att det är för mycket "Britain's got talent." Det funkar liksom inte.

Jag gillade killen från South Sheilds (ja, jag vet att jag ar partial för en geordie accent!) som sjöng "Dance with my Father". Däremot är jag inte säker på han som sjöng " a little help from my friends". Han var bra. För bra för att vara amatör. Tror att det var långt i från första gången han uppträdde och att han är en väldigt bra skadespelare. Jag tror dock att han kommer i alla fall vidare till Judges Houses och jag inväntar då en story from News of the World.