fredag 7 augusti 2009

En liten present från Marie Claire


Jag älskar Engelska tidningar och speciellt när man får presenter! Man får nämligen inte skit presenter som Svenska tidningar gärna delar ut ( dåliga kajalpennor, "silver" smycken, "trendiga" armband som inte ens min 8 åriga systerdotter skulle vilja ha..) utan riktiga presenter som man har användning av. Jag har fått en Giles Deacon väska, Lk Bennett flip flops, Elemis Marine Creme (En stor test size på 15 ml som är värd ca £20), en Jaeger Planbok, en Frost French clutchbag...listan ar lång.

I månadens Marie Claire delar dom ut en hårinpackning från kate Moss hårfrisor James Brown. Jag har precis legat i badet med den i håret och den luktar så gott! Inte bara det, mitt hår är jätte mjukt! Tror detta kommer bli min nya hårinpackning of choice.

I morgon ska jag köpa Elle där man får en notebook designad av antigen Vivienne Westwood, John Galliano eller Giles Deacon. Det blir nog en John Galliano tror jag...