söndag 9 augusti 2009

I Love Body Pump

Bild från Littledown centre

Har precis kommit tillbaka från gymmet och body pump och mår bara så bra! Jag och min kompis Karin är mitt inne i en fitness period då vi bada ska på semester (Jag till Sardinien och hon till Kroatien) och detta var vårat 5e pass denna vecka. Jag vet att det inte ar bra att träna så här mycket och att kroppen måste vila, men vi har varierat träningen mellan cardio, styrka och balans och när vi kommer tillbaka från semestern så blir den 3-4 gånger i veckan igen.

Vi har också kört hyfsat korta pass. I onsdags blev det 40 minuter Cardio. I Torsdags blev det ett dubbelt pass; 45 minuter body pump och 45 minuter body balance. I Fredags körde vi 45 minuter Cardio igen och i går 30 minuter spinning (aldrig mer! Fy fan! Hatar spinning)

I morgon tänkte jag gå till jobbet (tar ca 1 och en halv timma) om jag kommer upp i tid.

Nu ska jag till Westfields och träffa Matilda. Jag är hennes mäklare i dag eftersom hon letar lagenhet.

Hoppas ni alla har en bra dag!