lördag 8 augusti 2009

klänning till bröllop


Min bästa kompis Craig ska gifta sig i Sardinen i September och jag ska självklart vara där eftersom jag hade en hand med i spelet när han träffade sin fru. Eftersom medeltemperaturen i Sardinien är ca 28 grader i slutet av Augusti/början av September så kan vi rakna med 32+ gradig hetta under dagen. (Just nu på morgonen är det redan 33 grader!) Därför behöver jag en klänning som ar fin, sitter löst och är av ett tunt material.

Nu har jag hittat en nästan perfekt klänning. Vad sägs om denna från Isabella Oliver? Den är nästan exakt vad jag vill ha! kimono och Empire line style, blå, v-ringat med lös, kort arm. Så vad är problemet? Det är en maternity klänning, alltså för gravida.

Jag är total deprimerad. Jag missade en jätte snygg klänning av Alberta Ferretti från the Outnet och nu den här som jag verkligen villha! Nu är frågan..kan man köpa en maternity klänning trots att man inte är gravid? På bilden ovan ser det ut som det skulle kunna funka.

Vad tror ni?