fredag 6 februari 2009

Vin, pasta och American Idol

Follow my blog with bloglovin´

Så ser min kväll ut. Andy tar ett par öl med arbetskompisarna och Karin (min kompis och nästan granne) är på firma fest. Suck.

I morgon ska jag ta min pojkvan till posten for att fixa nytt pass. Lite touch and go eftersom vi åker till Sverige om en månad. Ja, jag vet att det ska ta två veckor att fixa nytt pass, men det här är England. Ingenting tar två veckor.

I morgon ska jag och Karin gå och shoppa. Jag ska ge er London bor ett litet shopping tips. Det här är mitt favorit outlet och den finns bara 4 ggr per ar, men man kan verkligen hitta fynd! Sist kopte jag en Missoni väska och en klänning samt en Ferre planbok. Min chef köpte en Alexander McQueen väska for £400, som var nedsatt från £1,000! Den ligger i Finsbury Park. Jag hittade den eftersom den brukade vara i Kings Cross där jag jobbar, men sedan ett ar tillbaka har dom sitt warehouse på en sido gata från Seven sisters road. Rean är som sagt 4 ggr per ar, 3 helger på raken. Första helgen är det womenswear, andra helgen menswear och tredje helgen Nicole Farhi. Ni hittar mer information här http://www.designerwarehousesales.com/main.php Happy Shopping!!