måndag 16 februari 2009

I no longer see the seasons change, Just the subtle change the light on your face.

Ovanstående fick jag i ett mejl av min kära pojkvän. (för er som inte vet så har han till hälften snott det från en Bruce Springsteen låt. Ja ni trodde inte han hittat på det själv va?) På grund av allt som hänt i helgen har jag inte hunnit uppdatera om Valentine's day sa jag tänkte göra det nu.

Andy, min sambo, "doesn't do Valentine's day." Han säger att vi äger inte aktier i Hallmark cards och han tar hellre ut mig på middag och köper blommor an annan dag som inte är den 14:e Februari. Jag åt andra sidan fick inte mitt första Alla Hjärtans dag kort for an jag var 24 (som jag hade tvingat till mig av stackars Andy!) och eftersom jag kommer i håg hur mycket jag hatade Valentine's day som singel vägrade jag bara att sitta inne och bokade bord på våran lokala Turkiska Restaurang, Cilicia (Se bild) Vi gick också och tog en cocktail på the Village som är våran lokal pub.

Vi älskar Cilicia och är där så ofta vi kan, men tyvarr var maten och servicen var inte lika bra som vanligt. Vi hade jätte trevligt i alla fall och jag rekommenderar verkligen Cilicia for både suveränt god och billig mat. Jag älskar särskilt deras fisk rätter och fisken kommer från Billingsgate Market i östra London sa ar jätte farsk.
http://www.toptable.co.uk/venues/restaurants/?id=3753 (Cilicia)






Bilderna ar tagna på våran 4:e anniversary på Cilicia i April 2007. Jag tog lite kort i går, men tyvärr vagrar min Blackberry överföra bilderna till min dator. (Om någon har ett tips hur man gör detta så säg gärna till!!)