torsdag 29 april 2010

Steven Gerrard

Är det någon annan som hört rykten om Stevie Gee (Spelare i Liverpool för dom som inte gillar fotboll)? Innan hans agent eller någon annan försöker stämma mig så ska jag understryka att detta är endast rykten. (som jag har hört från olika källor både från dom som känner fotbolls agenter och från dom som känner reportrar från News of the world (Söndags tidning).) Eftersom två av dessa källor berättade för mig om John Terry och Waynes Bridges flickvän innan storyn hamnade på löpsedlarna så kan nu ju räkna ut själva vad jag tror om det här.

Ryktena involverar Gerrard, en 16 årig tjej, en graviditet och en rättegång för att stoppa News of the world från att berätta om detta på Söndag. Tydligen har även hans fru en affär med en Derby County spelareDet sägs också att på grund av detta så kommer Stevie garanterat flytta till Spannien efter VM och har redan signat ett kontrakt med Real Madrid.

Jag antar att John Terry är glad över detta för då glöms snart hans lilla snedsteg bort...tror han ja! En annan NOTW källa har berättat för en kollega till mig att dom har massor av historier om JT som dom redan skulle haft med i tidningen. Problemet var att dom trodde John Terry skulle bli sparkad som lagkapten flera veckor senare än vad han nu blev så nu kommer historierna antagligen komma upp mitt under VM i stället. Dom ryktena involverar bland annat en minderårig 15 årig tjej (Man måste vara 16 i England för att ha sex) i baksätet på en bil.