torsdag 22 april 2010

I brist på annat..

Hittade denna lista hos Anna.

Om dig

Namn: Cecilia
Ålder: Hmmm..
Smeknamn: Ces, Cicci, C, Cessy, Cecil
Syskon: 3. 2 äldre systrar och 1 äldre bror.
Sysselsättning: Customer Relations Co-ordinator
Bra egenskaper: Jag är jäklit snäll och omtänksam.
Dåliga egenskaper: Jag är för snäll och jag har ett jäkla humör!
Hårfärg: Har varit blont i typ 10 år.
Ögonfärg: I bland gröna, i bland blå.
Skostorlek: 38,5


Klädsel

Vad har du på dig idag: Just nu? En handuk. Annars hade jag en mönstrad klänning från Matthew Williamson .
Vad använder du just nu för skor: Just nu är jag barfota, men tidigare i dag hade jag svarta wedges från HM
Favoritfärg på kläder: Vitt


Senaste person som

Sov i din säng: Andy.
Du pratade med: Andy igen.
Du delade en drink med: Med tjejerna i går.
Du gick på bio med: Karin och såg skitfilmen Avatar.
Du gick på stan med: Good question..Matilda kanske.
Skällde på dig: Skällde och skällde...min chef hade ett allvarligt samtal med hela teamet i förrgår.


Senaste

Låt du hörde: Ingen aning.
Film du såg: Avatar
Mat du åt: Pasta med svampsås.
Kram: Andy
Puss: Min älskade Andy igen.
Fest: Ja, i går kanske...annars var det min systers 50års dag.
Känslan: Trött.
Ilska: Jag är rätt förbannad på två personer för tillfället. En på jobbet och en privat.
Resa: Bussen hem. Annars Sverige i Påsk.
Glädje: Att Newcastle vunnit ligan!
Dröm: I förrgår natt drömde jag att jag räddade koalor genom att kasta upp dom i en jul gran. Från vad vet jag inte, men så var det. Sedan spillde jag vatten över kontakten till julgrans ljusen och dödade dom nästan. Det ni!
Boken du läste: Kommer inte ihåg. Måste börja läsa igen.
Personen du träffade: Andy.
Personen du pratade i telefon med: Mamma.
Personen du fick sms av: Ken för ett par timmar sedan.
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag är pescetarian.
Gången du var utomhus: Nyss och hängde ut tvätt.
Gången du sov: Ca 15 timmar sedan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I påskas.
Saken du köpte: Har precis inhandlat en hel del underkläder.