onsdag 31 mars 2010

Sweden Update - Day 3

I går träffade jag Lena på Sky Baren i Skrapan. Resten av skrapan är kontor och student lägenheter och min kompis Ullis syster bor där. Jag är nästan lite avis för även om jag inte skulle vilja bo mitt på Götgatan så är utsikten fantastisk!

Jag har en viss förkärlek till Sky barer (kanske därför min favorit restaurang och bar i London är kensington Roof gardens) och det finns en annan i Stockholm på Söder som ligger lite gömt och jag tror inte många vet om den. Tyvärr ligger den utomhus så man kan bara gå där på sommaren så än så länge får vi nöja oss med skrapan.

Lena var ute både Lördag, Söndag och Måndag och var lite trött!

Jag

Globen. Mitt gamla gymnasium ligger precis bredvid.




kvällen avslutades med cocktails och middag på koh Phangan. Jag är helt förundrad att dom har så bra cocktails där. Deras Strawberry Daiquri slår allt!