tisdag 23 mars 2010

BA (Igen)

Jag förstår att dom strejkar på grund av att unite (Facket) är idioter! Jag förstår också att dom strejkar eftersom BA vägrar ta något som helst ansvar själva. Jag är trött på alla bortförklarningar från Wille Walsh et al.

Jag är medveten om att BA gör sitt bästa för att kunna flyga så många som möjligt och har tagit hjälp av partners och konkurrenter.

Jag förstår att det tar ett litet tag att ordna upp schemat för vilka plan som går och inte och jag har varit tålmodig! (See, jag är inte helt unreasonable!)

Vad jag har ett problem med är att dom har lyckats få i hop schemat till den 26e, men inte längre. Hela tiden har det stått att schemat för resten av flygen kommer på Måndag. På Måndag ändrades detta till Tisdag och nu heter det "As soon as possible". Ja ha. När är det då? Jag flyger ju för fan om 4 dagar! Idioter!