måndag 8 mars 2010

RIP Taryn


Hej allihopa. Förlåt för en sen uppdatering, men det har varit en busy helg.

I Torsdags träffade jag min gamla vän och före detta chef Tracy. Det var verkligen kul att se henne efter så många år och vi spenderade timmar med att skvallra och prata. Det var dock en sak som gjorde kvällen lite ledsam. Våran gamla vän och kollega Taryn (Tracy och Taryn växte upp tillsammans i Syd Afrika och var som systrar) gick tyvärr bort för ett år sedan.

Tyvärr visste jag inte det eftersom jag inte pratat med vare sig Taryn eller hennes man Ben som jag också kände, på ett bra tag eftersom dom flyttade tillbaka till Syd Afrika, men konstigt nog så hittade jag för ett tag sedan Taryn på Facebook men la inte till henne som vän. Fråga mig inte varför. Jag tror jag tänkte att hon inte skulle komma i håg mig. Hon finns fortfarande där och Ben har tydligen hennes password och kan så kan lägga till mig som hennes vän. Kanske borde jag göra det och skriva ett medelande. Tracy gör det ofta när hon vill prata med henne.

Taryn dog efter att han insjuknat plötsligt. Hon blev 32 år.