onsdag 17 mars 2010

Skit vecka

Jag har precis kommit hem från jobbet och orkar knappt röra mig! Det är så jag längtar till Måndag redan! Vill bara ha slut på veckan! Det är inget stort som hänt utan bara irriterande småsaker.

Först och främst så har vårat direkt marketing department, eller rättar sagt agenturen dom använder, fuckat upp totalt. Jag kan inte gå in på vad dom gjort men dom vekar ha valt att inte lyssna på tidigare feedback och inte gjort nog med research vilken demografisk grupp som vi har på våran mejl lista. Gissa vem som får ta och soppa upp deras skräp? Just det, mitt team! Kul, kul.

Sedan har vi BA strejken som jag nämnde i ett tidigare inlägg.

I morgon har jag ledigt och skulle träffa en nära vän till mig från Newcastle som jag inte sätt på ett tag. Han hade möten på morgonen men vi skulle spendera dagen tillsammans. I går fick jag ett SMS där han bad så hemskt mycket om ursäkt flera gånger men han kunde inte komma. Jag blev lite småsur eftersom jag bytt en ledig Fredag mot en ledig Torsdag och sa att han nu är skyldig mig minst en drink för det här. Jag fick ett SMS tillbaka där han berättade att hans fru håller på att lämna honom och han måste försöka få det att funka för barnens skull. Sedan spenderade jag hela morgonen med att trösta honom och försöka ge råd så gott jag kunde.

I dag bestämde min chef sig för att jobba hemma, tre andra var på semester och en var sjuk så det var bara jag, Zam och Ebony som jobbade och det var som att jobba i ett jävla call centre! Telefonen ringde stup i kvarten och jag fick knappt någon lunch rast alls!

Nu är jag glad att jag är ledig i morgon för jag behöver en break! Sovmorgon får jag dock inte för dom kommer och ska fixa mitt kylskåp. Suck.