lördag 6 februari 2010

Melodifestivalen deltävling 1

Jaha, vad tyckte ni om melodifestivalens första "mer pengar till SVT", förlåt deltävling?

Jag hade en favorit och det var Jon Bon Jovi kopians "Road Salt". Coolt namn, cool låt. Sedan har jag alltid varit svag för killar i slitna jeans och vitt linne. Mmmmm...

Men sedan had vi då resten... Jenny Silver hade årets fulaste klädesel. Sen när är det snyggt med tumörer på höfterna? Jag tror även någon bonde någonstans saknar en handske till nästa kalvfödsel..

Micken togs bort snabbt från frispråkaren (Vem?) när han nämnde sprit (Jag menar, vem dricker inte under melodifestivalen? Man måste ju kunna stå ut med den!)

Dolphan verkar fortchfarrande intche lärrt schig ren Svenska efter att ha spenderat 2 veckor i dhe United Schtates of Amerrika och sedan kan man ju undra om han fick betalt per sekund och SVT ville spara pengar för jag tror han va med i bild i max 45 sekunder. Zelmelöv var billigare alltså.

Längtar redan till nästa vecka!