onsdag 17 februari 2010

Hysteriskt trött

Jag är helt slut! Inte nog med att jag tränat alla dagar den här veckan (Tack gode gud för Elemis Instant Refreshing Gel. Mina ben är enormt tacksamma!) jag har börjat jobba tidigt och slutat sent så jag kan sluta klockan 1 på Fredag. Jag kan inte leva på 6 timmars sömn, det går bara inte!

Det var brand möte på jobbet i dag igen (kort den här gången, tack och lov) och vi pratade om vilka kändisar vi kommer använda för PR och reklam kampanjen. Inget är bestämt än men några väldigt stora namn nämndes.

Vi kommer även flytta 2011 och just nu ser det ut som det blir några väldigt snygga Art Deco kontor i Bloomsbury. I like! (Även om planen är att jag inte ska vara kvar längre än till hösten)

Ligger just nu i sängen och kollar på Sky sports news för att se målen från Newcastle v Coventry (4-1! Well done boys) och även Portos kontroversiella mål mot Arsenal som jag tycker var väldigt roligt! Sedan är det sovdags för mig!

Go natt!