onsdag 24 februari 2010

Cocktails och Nandos

Det har varit en så solig och fin dag i dag, men så fort jag kom från jobbet började det regna och jag har inget paraply så blev dränkt på några minuter.

Pentonville Road ser väldigt dystert ut när det är grått och regnit.

I Angel och väntar på Karin.

Jag träffade Karin efter jobbet och vi gick till Anam på Chapel market i Angel som gör suveränt goda cocktails för 1 get 1 free. Sedan gick vi till Nandos och åt middag. Jag spenderade bara ca £20 på hela kvällen. Vad kul man kan ha med lite pengar!

Cocktails på Anam.

Veggie Pitta på Nandos.
Vi hade en jätte trevlig kväll, men nu kom jag hem alldeles för sent! Måste sova och tänka lite. Karin har nämligen satt lite idéer i huvudet på mig som kan ändra mitt och någon annans liv totalt. Mer om det i helgen.


Go natt!