tisdag 14 juli 2009

Stöd Cancer Research..

Min vän Stina springer Race for Life på Söndag. Snälla, sponsra henne här om ni kan. Det behöver inte vara mycket om ni inte har råd. Every little helps! Ar ni dessutom Engelska skatte betalare kan ni ge gift aid, vilket inte kostar er något extra, men cancer research får en extra 25% av det ni ger.

Min Pappa var positiv i dom 2 åren har var sjuk. Den enda gången han var nedstämd var när han förstog att hans liv inte gick att rädda. Han sa "Jag trodde dom kommit längre med forskningen".

Jag vet, efter att ha läst mycket, att medicin företag gör allt dom gör for pengar. Det betyder att vi fortfarande är långt i från att hitta ett bot mot cancer. Dom tjänar mer pengar på att förlänga folks liv än att rädda dom. Dessutom rekommenderar dom inte natur preparat eftersom det inte kan patent läggas, och då blir det, surprise, surprise..inga pengar!

Jag tror Cancer Research. eftersom det är en välgörenhetsorganisation, är annorlunda, och därför ber jag er sponsra Stina.