måndag 6 juli 2009

Det blev en Mulberry!


Jag valde mellan att äta och shoppa på lunchen och det blev en väska. Äta kan jag göra i kväll.

Jag visste inte för än i morse när jag vaknade vilken väska jag ville ha. För mig är det väldigt viktigt att verkligen älska en väska om jag betalar sa mycket pengar och det stod mellan denna och en Marc Jacobs.

Jag har alltid med mig så mycket saker, var jag än går sa en stor väska är viktigt, annars slutar det med att jag överbelastar och har sönder mindre väskor. Jag har redan lyckats göra det med en Missoni, två Prada och en Burberry. Missoni och Prada går förhoppningsvis att fixa, men Burberry är beyond help och total förstörd.

Jag ser verkligen farm emot att få väskan och hoppas den kommer innan jag går hem. (Jag beställde same day delivery från Net a Porter.)