fredag 17 juli 2009

Min Graduation




(Det var jätte hett och soligt. Har ser ni Westminster Hall där ceremonin hölls)

Min Pappa var aldrig en sådan person som sa till en om han var stolt över en, men ett par veckor innan han dog frågade han mig om jag var "lycklig med mitt betyg". Jag frågade då om han var det och han sa "Ja, visst."

Det var en svår dag i Tisdags, men det var en sådan fantastisk känsla att gå ut på scenen.

Det var jag, Andy, min klasskompis Patrycja, hennes kompis Emma och min kompis Craig. I sista minuten bjöd jag även med Miss Romarker (karin. Jag kanner två Karin så för att inte förväxla dom). Jag skulle så gärna ha bjudit dom andra tjejerna också, men nu jobbar dom alla på dagen (eller befinner sig i Sverige) och dessutom hade vi bara en stol ledigt på restaurangen, tyvärr.

Har kommer i alla fall bilderna från min stora dag som jag önskar att jag kunnat visa min Pappa.



(Jag och Andy. Hatade Polyester kåpan!)


(Jag och några tjejer från min klass innan vi gick upp på scenen)

(Var så rädd att jag skulle snubbla framför alla!)


(Jag och Andy. Lycklig!)




(Jag och Patrycja)


(Mitt certifikat)

(Ingången till min favorit restaurang. Babylon at the Roof Gardens i kensington)


(Jag på Balkongen på Babylon)


(Flamingos i the Roof Gardens)


(Hela gänget. Från vänster: Patrycja, Karin, Jag, Andy, Craig och Emma)

(Jag och karin)

(Min efterätt som dom så snällt skrivit "Congratulations" på)


(Jag och karin på cocktail baren efteråt, efter alldeles för mycket Vodka, Mojitos, Champagne, vin och Brandy)

Det finns även kort på den underbara maten, men dom är på min Blackberry som vägrar ladda upp dom på datorn för tillfallet. Den var i alla fall så perfekt som den bara kunde vara.