torsdag 23 april 2009

Vår? Nej, nej...det är Sommar!!!


Jag har inte en blekaste aning hur varmt det är ute, men just nu sitter jag i trädgården och har bara på mig en tunn Juicy Couture sommar klänning som jag dessutom dragit ner från axlarna och det är hett! När solen gått i moln är det något svalare och det är kallt på kvällarna, men who cares? Det är sommar! Tidigare år har lärt mig att varma vårar brukar betyda att sommaren  blir iskall, så det här vädret ska utnyttjas, det vill jag lova!


I förmiddags var jag ute och joggade i Highgate woods. Jag joggar ALDRIG så det är något stort! Skogen är alltid sval så  det går bra att springa trots att det ar 20+ grader ute.


(Min gata och mitt hus)


Lägenheten jag vill köpa, fast £300,000 ska dom tydligen ha for den! Finns en annan 1 bedroom flat på min gata, som är del av freehold for £300,000. Får dom aldrig sålt! En 1 bedroom i Muswell Hill kostar från £149-189,000 nu, men har sett billigare.


(Min trädgård på framsidan)




(Min trädgård på baksidan)


(Och sa jag! Osminkad och lite trött)