måndag 6 april 2009

Tillbaka igen.


Hej alla.

Förlat att jag inte uppdaterat på en vecka. Min deadline för min dissertation närmar sig med stormsteg och jag har så mycket att göra. Dessutom har mitt social life varit väldigt jäktigt

Så här har den senaste veckan sett ut för mig:

I Tisdags träffade jag Sofia och Anna vid Monument där Anna jobbar och jag brukade jobba. Det var jätte trevligt, men jag kom hem lite sent. Och lite små full. Ooops.

I Onsdags var det jätte fint väder och jag skulle egentligen träffat Annika på frukost på Kenwood House i Hampstead, men dom öppnade tydligen inte förän kl 12.30, så det blev en fika i Highgate Village i stället. Sedan åkte jag till Argos och köpte en ny TV. Det var en väldigt tidig födelsedags present till Andy av hans föräldrar. Dom tänkte att dom skulle ge honom pengar nu när det var rea på just den TVn vi ville ha. Sa nu ar vi stålta ägare till en 32" LG.

I Torsdags träffade jag Sarah på lunch. Jag och Sarah pluggade Art and Design på College of North West London tillsammans 1999-2001 och skulle även gå på universitetet tillsammans, men sommaren 2001 flyttade Sarah tillbaka till Australien. Vi har haft sporadisk e-mail kontakt sedan dess, men vi har inte sätts på 8 år!

Det började med en lunch på Freemasons Arms i Hampstead och det var verkligen som vi aldrig tappat kontakten. Vi hade det jätte trevligt och drack alldeles for mycket vin, så Sarah missade sitt tåg till Nottingham där hon nu mera bor. For hoppningsvis flyttar hon till London efter påsk och stannar över sommaren!

I helgen gjorde jag ingenting alls. Jag lämnade min lagenhet en gång for att åka till Sainsburys. Men man behöver vara lat i bland.